<3

Det känndes lite ensamt.
Det känndes lite kallt.
Sen fanns du där och då förändrades allt.

Du är inte bara en enastående person,
du har ett hjärta av guld.
Du vet nog inte hur underbar du är,
men du är som en dröm.
En dröm tagen ur en dröm.
Du gör mig glad bara jag ser ditt namn.
För ditt namn förknippar mig med något bra, någon stark.

Och jag är så lycklig att jag får drömma om dig varje natt.
Även om du bara säger mitt namn så är hela min dag räddad.
Du har en kraft som är obeskrivlig.

Och visst känns det konstigt för allt är mycket lättare nu.
Du ger mig styrka att klara av skolan.

Vill bara säga att du är underbart söt,
oavsett hur det blir, så har du alltid en plats i mitt liv <3



Jag vill inte ha några frågor utan kännde att jag ville skriva av mig lite granna...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0