äntligen hemma <3 Frågan om alcohol?

idag har det vart en lång dag och igentligen så skulle jag ha haft prov kl 8 imorse men asså orka det när man börjar halv 10 ^^
Dagen var seg och vi hade idrott.
Sen så hade vi bild, så jävla lovely.
Jag älskar att måla och hålla på så min stress försvinner när jag målar.
Så jag gjorde en liten fin bild, kan gärna ta lite bilder så ni få se mina teckningar ^^

Men sen var jag tvungen att sticka till bussen, Nanna och Frida fick ta hand om mitt. Jag älskar er<33

På bussen så kom det på en kille med pottfrisyr och röd kappa.
Han hade utslag exakt överallt och såg jätterisig ut.
Han satt och bad och gjorde alla möjliga kristna saker, haha.
Men han satt även och läste en bibel.
Liksom vad finns det för folk igentligen??
Jag tror han var bög oxå för han satt och gjorde en massa fjolliga saker.

Så det var roligt att få skratta åt något den här dagen.

Btw, det blev bråk på hjalmar Brantingsplatsen, hahaha.
Ett par fyllos bråkade som bara den.


Och ni jag börjar fundera på om jag ska bli nykterist.
För jag har bara vart med om dåliga saker med alcohol.
Som adoption
Skilsmässa
3 döda kompisar
Misshandel
Och slagsmål

Jag har aldrig vart så full att jag inte minns vad jag gjort.
Och det beror ju på att jag sett folk bli så påverkade (sakerna ovan)
Och man lever längre utan alcohol, inga fyllerier mm.
Men jag vet inte, hur ska det då gå på studenten och när man går ut?
haha.
Aja, nu ska jag bara slappa och ha det gött, ska se om jag hittar något gott i skafferiet ^^
Ha det gött <3


Kommentarer
Postat av: Sebastian the cool one

ÅÅHHH nej det blir inget som kallas nykterist för din del!

Vi ska dra till var ända pub o riva stället!!!

Förresten det var jag som satt på bussen....... NOT!

HoHoHo, ha det gött smöret

2010-04-14 @ 22:07:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0