Beyond ..Retro

Idag så var det rätt chill i skolan.
Det startade med att vi hade redovisning och vi fick jättebra beröm ^^
Sen hade vi 2 timmar lång håltimma så jag och blondies gick till donken och spenderade sen lite extra tid på maxi.
Sen var det eng och jag fick sämst resultat av alla på ett prov...
Inte så bra kanske men jag har tappat lusten helt nu när jag vet att jag ändå inte kan få G...

Men sen hände något roligt, mamma ringde och sa att jag skulle möta henne på hjalmar brantingsplatsen så att vi kunde köpa min baseball jacka!!!
SÅ vi åkte till Femman och gick till Beyond Retro på Arkaden.
Där fanns det ett antal stycken men dem flesta var trasiga och slitna, men jag hittade en som var hel^^
Den enda som var hel :p

Tycker den är snygg, blått är så snyggt och den passar till mina kläder.
hoppas bara vädret blir fint igen<3


Mumma

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0