Fulaste bloggaren ever!

Den ny bloggen som heter bezie är det fulaste jag någonsin sett.
Vilket äckligt jävla missfoster.
Hur fan kunde hans mamma behålla honom?? :O

Han är värre än Kissie med att photoshopa sina bilder!!!
Han klagar på allt och alla och säger att DennisM är smalare än honom.
Hahaha, det tror jag inte!
Bezie tycker det är fult med för smala människor, men vrf redigerar han sina ben då till bara små stickor?
Han ser btw sönderknullad ut, så jävla ful att jag vill bara slå till honom!

Vill inte länka till honom för att han ska inte ha mer läsare, men Amir har länkat honom.
Nu har Bezie liksom 6000 läsare :O

Aja, om han blir än av dem stora bloggarna så ska jag anmäla honom för saker ni inte vet.
Haha. Funderar på att göra det nu??


Det här är Bezie!


Hans ben, såå redigerade!

Sen så gör han alla stora bloggare fula.
Nog så är inte kissie så jättesmal men hon ser inte ut så här i alla fall.



Bezie, det är lika bra att du slutar blogga för du har inte än enda läsare som gillar dig, bra karriär
Missfoster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst, låt honom blogga ifall han vill det. det är precis som alla andra bloggar, det är din och du får skriva vad du vill. det kanske ger folk något att prata om ett tag, but you'll get over it.

2010-04-12 @ 06:41:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0