fyllos och åter fyllos!....

Ja det var den skoldagen det.
Den var otrligt tråkig för jag kunde lika väl stannat hemma...

Efter skolan gick jag och tränade och asså jag behövde energi för jag blev helt utmattad efter en kvart :O
Aja, sen stod jag i duschen en hel timma.
Jag älskar att duscha<3

Sen när jag var på hjalmar brantingsplatsen så var det ett fyllo där, brukar ju krylla av dem.
Det stod även 3 tjejer där också som väntade på bussen.
Och plötsligt börjar fyllot prata kmed alla och skrika saker som dra åt helvete mm.
Helt jävla störd var han!
Sen så började jag skratta för jag älskar att skratta åt fyllon, vill ju gärna slå ner dem men det är roligare att skratta åt dem haha.
Så då började alla stå och fnissa hahaha. Och fyllot fattade ingenting utan fortsatte att skrika!
Sen ställde han sig och kissade på hållplatsen! liksom whaaaat!!!!

Jag peka finger mot han och jävlar vad sur han blev, skrek fitta mm.
Hahaha.

ALLA FYLLOS SKA UTPLÅNAS! SÅ ENKELT ÄR DET!

Nu är jag i alla fall hemma och ska fixa med läxor.
Vill bara hoppa av skolan och göra något jag är bra på, mode? böcker? skriva låtar? ....

Här är jag, ha det gött <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0