Gött att vakna sent^^

Jag brkar ju vakna vid 5-7 men idag sov jag till 12
Så nasty haha.

hahaha igår så körde jag och en kompis chat roulette
Och asså det var lika roligt som vanligt hahaha.

Det var en tjej som hade värsta glasögonen och massa hårspray och asså hon såg ut som en prostituerad nörd, hahaha.
Hon ville verkligen ha sex och asså vi skämtade med henne och sen klädde hon av sig :O
Liksom what!!!!!
Så jävla ush!

Men jag skrev till henne, Yayen.
Hon fattade ingenting, men det gjorde min kompis.
Och liksom då blev hon såå jävla sur att hon slog i webbkameran hahahahaha.


Ni undrar säkert vad det betyder??
Det är så att jag vill ha ett eget språk så när jag var ca 12 så började jag skapa ett nytt språk.
Yayen betyder: Jag älskar dig
Yayen yo lo betyder: Jag älskar dig med.

Jag tycker det är finare än att säga på svenska^^


Idag ska jag i alla fall plugga igen och bara slappa.
Ska försöka be mamma köra mig till dressman för att köpa kavaj
Ska nämligen på bröllop i sommar :D

Men pöss på er<3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Kono utchu Eddie ^^

Ma nitche na lo amine. Yayen<3

2010-04-05 @ 19:00:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0