hehe

Idag funkar ju nätet så jag har bara kollat på Christian and Oliver.
Det är en sådan bra serie att man dööör ju. Så jävla lovely

Jag har även vart ute och pluggat men jag var inte ute länge :p

Så jag ringde mamma och sa att hon skulle köpa mina favo chips: Peppar chips
Dem är såå goda och asså jag fattar inte hur jag inte kan bli fet, för jag dricker ca 4 liter cola om dagen just nu och 1-2 chips påsar hahaha.

Ändå väger jag mindre än 65 :O haha

det roliga är att jag har nu sett 250 avsnitt av oliver and christian och alla ni som undrar vad det är för något??
Låter det typ bögigt:p ??

Jag kan säga att det är ett tyskt program som har engelsk text (jättebra för mig som har ig)
Det handlar om jättemånga personer av alla olika sorter.
En jättebra serie som visar att våld inte löser något och att man kan älska vem man vill.
Det är som andra avenyn, så det är inget tråkigt program haha.

Men nu ska jag fortsätta se så ha en bra kväll<3

Vad skulle jag göra utan dem? haha så mums

Kommentarer
Postat av: Anonym

det handlar framförallt om två män som lever ut sina sexuella fantasier. när ska du komma ut ur gaderoben?

2010-04-05 @ 11:20:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0