idol igår

Ja jag hade en otursdag rätt igenom, inget var på min sida igår :/

Först så kom inte den bussen jag skulle ta så jag fick ta en annan.
Sen så skulle jag gå på bron för att ta kort men då var den vägen avspärrad så jag fick gå tilbaka och gå ca 4 kilometer bara för att komma rätt.
När jag väl var på bron så skulle jag ta kort och då blåser linslocket av och faller långt ner, till tullen av båtarna.
Tur var så hamlade det inte i vattnet men jag fick springa ner och hoppa över taggtråd och mycket annat skit.
Sen så skulle man till femman och då var jag helt slut!
Där då så hittade jag ingen automat som ville ta emot mitt bankkort!
Så jag fick springa ännu mer.
När jag väl hade hittat en så sprang jag och köpte en webb kamera.
Sen så sprang jag till nisse för att möta Lukas, Frida, Sofia och Amanda.
Därefter så gick vi tillbaka in i femman och letade efter present i affärerna till Fridas pappa.

Sen så gick vi och åt för 95 kr, det var buffé ^^
Fast det va inte värt pengarna.
Sen ¨så gick vi därifrån till Svenska Mässan där idol skulle va.
Vi trodde vi var sena men det var vi antagligen inte för det va mängder med folk.
Men sen kom JD och sa att vissa av oss skulle inte få sjunga.
Så vi fick lämna.
Men sen när dem släppte in så sprang vi med och knöckade oss som bara den.
Men när vi kom in så fick jag ju veta att man skulle ha med sig en lapp från nätet om man var under 18 år.
Något jag inte hade med mig.
Så jag fick inte sjunga. Bara titta på.
Det sög sönder för jag skulle gått vidare.
Men vi satt och väntade på att Sofia och Lukas skulle sjunga och det tog sin tid!!

Tyvär så fick Sofia inte komma vidare, något som jag tyckte var grymt dåligt!
Men Lukas kom vidare och asså jag förstår inte hur!
Det kan inte vara sant!!!!!
Hahaha.

Så det var den dagen det, sammanlagt så fick jag gå 2 mil den dagen.

Men nu ska jag plugga matte inför provet imon, ush!
Ha det gött <3







Kommentarer
Postat av: Andreas

SKojar du? gick din kompis vidare?! :O Fan vad status ^^

2010-04-11 @ 13:30:48
URL: http://gayboys.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0