idol och shopping imon! omg!

Hysteri hysteri.
Imon är det att stå i idol kön igen (vet inte vrf)
Men så är det och jag vet inte vad jag ska sjunga men det tänker jag ut imon.
Liksom hallå, jag har med mig produkter och andra saker så jag ska gå in där och se förjävlig ut, haha.
Nee men jag får se hur det blir.
Är i alla fall inte nervös, men jag vill ju sjunga själv och inte 5 åt gången :O

Aja, imon ska jag försöka hitta en webbkamera, alla tjötar ju om att jag ska skaffa så imon slår jag till hihi.
Ska hitta en snygg jacka och ett par trasiga jeans.
(billigt ska det va)

Hehehe.
men nu ska jag knyta mig själv och köra lite yoga, så cya<3
kanske lägger upp ett inlägg imon men jag vet inte hur det blir.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Tack Eddie! :)

Lycka till i morgon.

2010-04-10 @ 00:21:56
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0