Jag = kändis ^^

Vilken dag det har varit.
Började med att jag hade nationella i eng, som gick säkert rätt åt helvete.
Sen så var det chill hela dagen efter det.

Sen så har ju varenda kotte kollat in mig idag och jag förstår dem.
Jag hade kanske inte världens mäst osynligaste kläder på mig^^
 Så när jag skulle hem så satt det 3 flickor, 13 år gammla bredvid  mig.
 
Jag hade på mig mina hörlurar som inte var på, mp3 hade dött...

Första flickan:
Öhh hallå... (hon pekade på mig)
Andra flickan: Han måste vara supermodell
Första och tredje flickan: ahh
första flickan: Kolla in hans kläder, måste var jättedyra!
Tredje flickan: Ah, det måste dem
Andra flickan: Han kanske jobbar för någon klädaffär
Tredje flickan: Kanske dressman
Första flickan: haha nej han ser ut som han jobbar på JC eller MQ
Dem båda andra höll med

Snacka att jag skrattade som bara den inombords.
Fast det var ju lite snällt av dem^^

Nu sitter jag med en ansiktsmask och ska snart fixa mat mm...

Här är min looki idag, och ha det gött <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0