kanske Indien till jul??

Har kollat på priser till indien för 3 veckor under julen.
Det kommer kosta 60000kr för att bo på vårat vanliga hotell!
Har vart där 2 gånger innan.

Det skulle vara så underbart att åka utomlands igen och bli brun.
Liksom, vara brun på studenten är ju ett måste!! :O

Och vrf just Indien??
Jo för det är så underbart där nere plus att där är det mest soltimmar!
Det är över 30 grader och i vattnet är det runt 30.
Så jävla underbart. Plus att Indien har mer soltimmar än Thailand.
Det är oxå billigare i Indien.

Men jag vill även åka till Indien för att min brorsa vill det och för att det finns så mycket man inte har sett.
Sen så är det ju underbart vatten där och god mat.
Plus jag saknar vissa personer ^^

Men blir nu huset sålt så blir det en lång semester. Kanske en månad??

Vill så gärna vakna upp på morgonen och höra pappegojorna skrika och höra vattnet slå mot strandkanten.
Kunna gå ner till restaurangen och äta pannkakor till frukost och se ut över havet.
Kunna gå ner till stranden och sen hoppa i vattnet med delfinerna och sen göra lite yoga.
Det är verkligen underbart.
Att få se tex. kossorna gå på stranden^^ Eller se elefanter som går förbi.
Simma bland fiskar och hoppa bland vågorna.

Självklart vill jag ju till Thailand men det vill ju inte min familj och det är ju inte jag som betalar :(
Men skit samma bara jag blir brun och kan köpa mängder med kläder^^

Ni ska veta att man ser ut som en rik jävel i Indien när man shoppar.
För man går runt med märkesvaror och påsar upp till öronen.
Det är ju sjukt!!
Sen så kan man ju alltid lämna in kläder till skräddaren eller designa egna för att kunna få dem till så låga priser som möjligt.

Men ah det var väl det och om det blir så, så tar jag med mig systemkameran så det blir många bra bilder^^
Men dem har dåligt internet där nere och jag kommer inte köpa saker till datorn bara för en resa så det kommer inte bli någon uppdatering på bloggen under den tiden.
Man ska ju njuta av varje sekund och då tar jag hellre ledigt från bloggadet:)


Lilla jag i vattnet, tur att jag står långt bort för det är ingen vacker syn ^^ hahaha

Kärlek till Indien<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0