ledigt i 3 dagar nu :D

Jag älskar att få sova länge så imorse så försov jag mig!
Men skit samma, jag hade bara svenska första lektionen.
Mötte på Alexandra och sen Andrea som oxå inte hade orkat svenskan.
Plus vi hade ju träningsvärk!!!

Dagen flöt på bra tycker jag och sen var det donken som gälde.
Älskar donken och att va där med Nanna och Frida kan bara bli en sak = barnsligt!
Som vi håller på, haha.
Jossan följde med till donken oxå^^

Sen var det dags för UKM, tycker att ni ska köpa biljetter där så ni kan se mig!
Men det var väldigt kul på det mötet för vi fick våra t-shirts
Hahaha, fan vad små dem var, en S var som en topp för tjejerna hahaha.

Sen så kom några artister, dem fick gå runt till oss och säga vad dem ville ha för ljud, saker på scen och vilket hår dem skulle ha mm.
Det var ju inte helt fel, ska nog inte säga vrf.
Men en gång i tiden så kommer ni få veta^^

Sen så åkte jag hem och nu är jag hemma<3

Imon tar jag ledigt från skolan och går och shoppar kläder och har det allmänt roligt.
Och sen är det helg!!!

Det blir mycket bilder imon för just nu så är bloggen bilddöd!
Men jag har verkligen inget att skriva om men jag försöker ändå.

Men nu ska jag dra mig så ha en go kväll<33

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0