looki och choklad <3

Idag så kom jag till skolan 2 timmar innan jag skulle ha min första lektion och det var för att jag hade prov som ni läst.
Sen så var det idrott som gälde och jag hade ju glömt mina kläder hemma^^
Så jag och Frida och Mathilda och några till chillade sönder.
Sen var det matte och asså jag hatar stela som jag kallar henne.
Hon tror verkligen vi ska kunna allt??

Plus det var en spindel precis på väggen där jag satt!!!
Den var ju jätteliten men jag fick panik, har ju jättestor fobi mot spindlar!
Så när den sen var på golvet så dödade jag den, mohahaha.

Jag var allmänt fjollig idag men man måste ha sådana dagar oxå hhaha.
Dem i klassen ska ju vara glade för att det inte var en stor spindel för då hade jag vält bord och stolar och skrikit halsen av mig haha.

Men men, idag var jag oxå ganska blå och det är ju najs att va enfärgad ibland.
Jävla modenörd är jag^^

Men nu ska jag iallafall läsa lite och äta marabou digestive choklad-
Nanna älskar ju den och jag måste säga att den är ganska god så nu köpte jag en stor för att vänja mig^^

Btw, min webcamis behövde ju en sladd, så det skaffade jag. Men nu behöver jag en skiva till den oxå!
Blir så arg för jag vill gärna få igång den.
<3 väntar ju på att jag ska få igång den så jag vill att den ska funka nuuu!

Men aja, ha det gött <3



Choklad in my heart<3
Hoppas inte Stina läser detta :S haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0