Mamma är bäst!

På reklamen av Dress Man så kostar kavajer 250 kr.
Men dem ljuger för det fanns inga som kostade det.

Så mamma sa till mig att jag kunde få en kavaj endå och då gick vi till Jack and Jones
Bästa herrbutiken i hela sverige!
Dem har så skön stil^^

Där hittade jag en kavaj som var jättesnygg men som kostade 1000 (ett biligt pris jämfört med många andra)
Så jag fick den + en t-shirt som passade ursnyggt till den.

Är verkligen glad att jag har Världens bästa mamma för jag får göra nästan allt förutom att röka.

Sen åkte vi till HORNBACH där vi skulle köpa lekakulor.
Bara att vi råkade gå lite vilse och råkade göra lite fel haha.
Men det var roligt ^^

Jag hinner bara lägga upp en bild som inte tar så lång tid, för jag ska iväg till ett möte.
Lägger upp bilder på kavajen och t-shirten imon tror jag.
Men ni får ha det bra alla söta <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0