min dag = solig

Idag så fick man gå upp 8 bara för att Sofia skulle komma vid 10.
Så när hon kom så åkte vi till centrum och där fick jag gå 1 timme ensam, men jag ringde en underbart söt person så det gjorde inget.
Och efter det så åkte vi till Bosses för att fixa lite med lappar och sen åkte vi till Marstrand.
Där åt vi mat, utomhus och hade havet framför oss och solen som lös på oss.
Så lovely.

Sen åkte vi och lämna brorsan och jag åkte hem. (brorsan skulle jobba)
Och när jag väl kom hem så satte jag på mig shorts och en tunn t-shirt och slängde mig ner i solstolen på trädgården.
Så nu har jag och mina underbara tanter till grannar pratat och haft det trevligt.
Blev även brun efter att ha solat i 3 timmar, nice som faan.

Nu ska jag ordna lite med facebook och sen ska jag se talang.
Underbart.
Dock blir dte inte så mycket bloggande när det är fint väder, men vem fan läser bloggar då? haha.

Ha det gött<33

Kommentarer
Postat av: Anonymous i telefon

Woohooo, kul att du ringde =D O att ja blir nämnd i bloggen känns ju hedrande ;) :D

2010-04-10 @ 11:24:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0