min måndag<3

Imorse så gick jag till extra matten (behövcer den verkligen)
Bara att halva klassen ska igentligen ha den lektionen men det var bara jag och Annica som kom.
Då mötte vi på sega stela och hon sa att hon hade glömt bort den lektionen :O
Bra där, haha.

Sen gjorde jag inget mer på hela dagen förutom att va med Nanna och Frida då vi gick till Göteborgs kex och sen gick vi och kollade på medan Julia och Jossan fotade.
En helt meningslös dag verkligen.
Nu är jag hemma i alla fall och ska snart se KISSIE på förkväll kl 5!!!
Kommer garva ihjäl mig åt den slynan!
Hoppas hon råkar fisa lr något, mohahaha.

Här är lite bilder på kläderna jag fick igår plus looki idag <3




t-shirt 250kr


kavaj 1000kr (ser större ut än vad den igentligen är)


t-shirt 60kr

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0