påsk imon :/

Ni bör alla veta att jag hatar påsken!
Vrf?

Jo man går upp i vikt!
Man skänker bort godis till barn!
Man är så där omysigt snäll!
ägg!
fjädrar (plockandes från levande djur)

Det ända jag gillar med påsken är väl vårstämningen.

Jag tycker liksom att allt är helt meningslöst!
Man köper dekorationer och jättemycket godis till ingen nytta.
Sen så är det en jävla hysteri med alla som måste springa runt som halshuggna höns och skrika glad påsk!
Liksom fy faaan.

påsken är faktiskt inte bra till någonting, tan vi skräpar ner, blir feta, slösar pengar och fattar inte djurplågeriet i det hela.

INTE OK!

Så imon kommer jag hålla mig borta från alla .... som säger glad påsk!
Ha en trevlig kväll nu föressten.

Och här är den ända påsk bild jag lägger upp!

Kommentarer
Postat av: frida

GLAD PÅSK EDDIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

du vet att jag tycker om dej ;)

2010-04-03 @ 10:11:35
URL: http://fridahellgren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0