UKM, Kändisar, Mega kul!!!

Ja vilken dag det har varit. Fick gå upp tidigt då jag kom på att det var UKM idag. Så jag gick till bussen och då fattade jag att dem bytt tiderna på bussarna så jag kom lite sent.
Men äsh vem fan bryr sig...

Det var i alla fall roligt att se alla människor och jag hade på mig världens fulaste tröja på mig!
Tänkte inte att mode eliten skulle vara där!!
Men jo, Andreas som bloggar för veckorevyn var ju där!!!!!
Han är från kungälv så han skulle uppträda som inledning av UKM.
Jag var helt ifrån mig för alla innom mode borde veta vem han är!

 
Sen började skiten och min uppgift var att ta fram saker på scenen och se till att det skulle va tyst där bakom. Hade min underbara blondies till hjälp och någon random snubbe.
Det var jättekul att se alla uppträda och sen kom Jacob (en som skulle tävla) och han skulle göra michael jacksons dans! Säger bara OMG för han var så jävla grym, hoppas på att han vinner hela skiten och kommer till den nordiska finalen. Vilken stjärna!
Sen var det ju bara han och Andreas som var något att ha.  

Sen blev det ju pinsamt när Jossefina vände sig om vid bordet där vi åt och sa att jag tyckte Andreas Wijk var min stora idol. Något som inte är sant, alla vet ju att det är Zac Efron^^ 
Lite pinsamt faktiskt haha.

Men det var en lyckad dag, bara att jag inte tog med mig kameran! FAAAN
Men jag kommer få filmen som Alex, en i klassen gjorde.

Nu ska jag däremot slänga mig ner i en solstol och njuta av solen och bli mer brun en alla andra^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0