Ullared...

Jag kan bara beskriva det med få ord, helt magiskt!

Jag har ju aldrig vart på ullared för jag har trott att det var jättelångt dit.
Men om man kör fort så kan man ju vara där på en timme :O

Det var roligt att åka dit för vi åkte i Saras rosa bil och det var jag plus 4 tjejer till!
Liksom awsome^^

När vi väl kom dit efter en mycket hackig körning så tyckte jag det såg jättelitet ut.
Tjejerna sa att det inte var alls mycket bilar och dte var ingen kö eller någonting.
Men jag tyckte det var jättemycket bilar där :p

När vi väl var inne så blev det ju genast mycket större och jag skulle nog kunna gå där inne i flera dygn!
Det fanns allt man ville ha haha.

Det jag handlade var:

En rosa t-shirt
En luvtröja
Ansiktsmasker
Halsband
Armband
Hörlurar
Vax
Hårspray
Rakhyvlar
Godis
Munskölj
Klistermärke till datorn

Det var ju jättebilligt allting!
 
Sen när vi skulle åka hem så åkte vi till Donken^^
Sen så lysnade vi ppå nicke och nilla (inte ok)
Men sen kunde man dem s bra att man sjung med och det var ju lite roligt faktiskt, ahaha.

När jag väl kom hem så tittade jag på sveriges värsta bilförare och fan vad man skrattar! haha.
Sen somnade jag direkt så det var därför jag inte uppdaterade, men tack för att ni kollade bloggen ändå<3

Nu idag så har jag migrän, känns inte bra men det går säkert över.
Ska ta och inte sitta vid datorn så mycket bara..


Jag kan inte lägga upp bilder heller utan det står error och någon konstig kod.
Det suger verkligen för jag vill ju visa mina saker!
Men det får väl bli när dem fixat skiten igen
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha, har du blivit så fattig? Föressten vad gör du på första veckan av lovet? harét

2010-04-23 @ 13:42:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0