underbart med kläder<3

Idag så har jag inte hunnit blogga som ni ser, men jag har haft mycket att göra.
Så när jag vaknade 9 så gjorde jag i ordning mig och pratade skit med brorsan haha.
Sen så åkte jag till gbg för att handla lite kläder och jag måste säga att JC har faktiskt ändrat på fult till snyggt.
Jag har aldrig gillat JC men nu gör jag det, mums kläder!!!

Så jag köpte lite saker (se neråt)

Sen när jag kom hem så var det 25 grader varmt så jag gick ut och satte mig, inte ett ändå moln!!!
Så jävla lovely.
Så jag satt där med grannarna och brorsan och solade.
Klockan blev ju ganska mycket och när mamma kom så typ sov jag.
Sen åt vi wok ute och nu har jag precis kommit in och ska bara mysa.

Imon ska det ju va dåligt väder och då ska jag plugga hela dagen, har ju ganska mycket prov så jag måste..

Men ha nu en underbar kväll<3








Så jävla snygga!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SNYYYYYYGGA! Så sjukt hett med färgade chinos på killar, mumma :D

2010-04-16 @ 19:56:51
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0