Valborg

Vilken dag, såå chill!

Har bara haft 2 lektioner idag och det var bild och sen svenska där vi inte gjorde någonting.
Sen så tog Nanna och Frida sina foton så vi spenderade ganska mycket tid inne i fotostudion.
Där jag skrämde två 3:or hela tiden^^

Sen så gick vi till Donken och sen gick vi på VIKINGAMARKNADEN
Marknaden som hålls i kungälv ca 2 gånger om året.
Det var jättekul för Nanna hittade en sjukt snygg Skinnjacka, mumma

Sen så fick jag skjuts hem och nu har mamma och brorsan åkt till kusinen.

Jag ska dock inte göra nåt speciellt förutom att skriva läxor mm och cv igen.
Men som sagt, jag bryr mig inte om valborg utan dricker när jag känner för det.

Jag har inte alls vart på humör så jag vill inte gå ut idag...
Tönt kanske ni tycker men så är det.

Men jag har ju faktiskt cider mm här så det är lungt.
Ska ta och sova tidigt oxå, är jävligt trött för jag sov inget inatt utan satt och läste för att jag kan inte sova...

Men nu ska jag ta och äta och sen ska jag se på tv och ha det mysigt och fixa allt som måste göras :/
Ha det gött och ha en trevlig Valborg<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0