vilken dag!!!

Den här dagen har varit lång!
Började med att jag vaknade kl 3 inatt för att nisse spydde ner hela min säng :/
 Sen så var det skola och det var rätt nice.
Jag och Anna fick nog ganska bra betyg där ^^

Sen var det eng...
Vi behöver inte säga mer än att jag inte kan få g...

Sen så gick jag och tränade med flum och snusk hahaha.
(Andrea och Alexandra)
Det var väldigt roligt att få röra på sig och jag sprang 2,5 km på 8min och 56 sekunder.
Skulle fått mvg om det hade vart idrottstestet hahaa.
Mycket bra.

Sen så skulle jag åka hem och när jag kom till hb så var det en känd artist där, visste dock inte vem hon var men hon stod och sjung några låtar, det var mysigt<3

Men när jag skulle sätta mig på 37 så satt det en alkis brevid mig, det stank öl och sprit.
Bussen var full och det var så varmt att 2 spydde!!
Det stank och var så varmt att jag bad till gud efter att jag gått av: Tack!
Hahaha.

Sen så sprang jag in och bytte till sommarkläder och slängde mig i solstolen.
Visst är livet härligt<333

Nu ska jag ta och äta och sen blire AA<3

här kommer pengar bilderna :p



Kommentarer
Postat av: sebastian the cool one

Hörru smöret, ge mig pengarna!

Behöver pengar just nu och jag ser att du har skramlat ihop en del..

Du fick min statestik va? :O

Annars så får jag skicka igen.

Föressten köp åtminstone ett par röda chinos, för det gillar vi.

Meeh ha det gött smöret^^

2010-04-14 @ 22:04:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0