Arg som H**.....

Är jävligt arg för tillfället!
Har inte vart arg på väldigt länge så nu har jag släppt ut allt! Kommer nog vara arg ända tills midnatt!
Har varken lust att göra något eller blogga.
Tycker jag bara skriver massa skit när jag är arg och därför vill jag göra detta inlägget kort.

Vrf jag är arg är inte för något som hände för en stund sen utan det är det att jag hatar (verkligen hatar) människor som är falska och som inte vet om att dem är det.

Visst jag är också jävligt falsk ibland men jag vet ändå om det!

Det var det jag ville säga, imon kommer i alla fall bilder mm.
Ska ju med Lina imon för att göra stan, kul :)
Men ni får ha det bra<3
Kommentarer
Postat av: Polisanmälning nästa om blogg inlägg från nattas kompis

hejsan hoppsan snoppsan toppsan floppsan moppsan kroppsan im a turkie:O



Skyll för i helvete inte på natalie för blogginlägget JAG gjorde? Lägg inte skulden på någon som inte har gjort något?



/ Natalie's kompis lillan



Eddie, trodde fan att du hade mer hjärta än ditt svin t bror. Men folk kan visas vara en annan person.

Aja, men tack iaf :D Nu vet jag att du/ni kollar min blogg , AWESOME ;)



/ Natalie



Väx upp

/ Lina och Lucas.



2010-08-12 @ 04:11:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0