Bästa jag sett!

Den här videon är ju så jävla rolig att man ramlar av stolen^^
Så natt humor...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag kränkte din bror, när jag var arg på honom.

Jag har tagit bort "skiten" på bloggen om honom, för HAN bad om det. Jag är ledsen för det jag gjorde mot Tommy, jag gjorde det för jag blev sjukt ledsen, och ville dölja det. Skydda så man inte kan ta dina bilder då? Jag kan ialla fall säga, att jag inte kommer ta bilder ifrån dig längre. Jag är så fucking trött på denna skiten vi håller på.

Jag satt inte och snackade skit om dig/er?

Jag sa till henne (fanny) att hålla käften, och inte säga något? Men du kanske bara har öron för annat.

Jag sa inte slyna/bitch till din kompis, fanny sa: " Rör den bitchen min hund, då jävlar!" Så sa hon, jag sa inget.

Jag har lärt mig att man inte ska säga saker om folk när man inte känner dom.

Du lägger ju in inlägg om mig och fanny?

Jag söker inte bråk, jag vill bara få ett slut på allt!

Och det är INTE fel att skriva texter om ngn man än gång älskade så fucking mycket .

Du skrev själv att din bror var ett svin?



Jag får ju inte ens en chans att be om ursäkt för det jag har gjort?

Btw, jag sa aldrig bög till dig, jag sa faktiskt till fanny att man inte säger så. Jag skulle aldrig få för mig att kalla dig bög? Det är bara lågt och omoget. Jag vet att det jag gjort, är fullständigt småbarnsaktigt, och omoget. MEN JAG FÖRSÖKER STÄLLA DET TILL RÄTTA, EDDIE ! ;(

2010-08-19 @ 23:46:45
Postat av: Frida Rosqvist

2010-08-21 @ 04:01:55
URL: http://sweetybabe.blogg.se/
Postat av: Frida Rosqvist

Haha, gud vad skön! :D

2010-08-21 @ 04:02:51
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0