Fångarna på ...

Det kändes inte bra att börja skolan idag.
Det var helt urselt att ens gå.
Men det bästa är att vi får egna datorer<3
Efter skolan kollade jag lite kläder och jag har hittat en t-shirt som jag ska köpa imon som är hur snygg som helst!
Ska även spela minigolf imon. Hela MP laget ska det^^ För att visa runt dem små stackarna...
Har sen vart med mina lovely grannar i stan mm.
Har typ känt mig som en fånge hela dagen. Fånge i skolan och fången av trötthet...

Nu sitter jag och är jättetrött, orkar inte röra på mig :/
Men snart börjar fångarna på fortet och det är ju en familjetradition och det ska bli kul att se det igen<3


Vill så gärna vara med i fångarna på fortet. Skulle nog vinna hem hela skiten^^


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0