Fredagen den 13!

Så var det ju Fredagen den 13 igen. Jag har dessvärre inte haft så mycket otur idag utan idag har det var helt perfekt.
När jag vaknade så fick jag ett ryck och gjorde scones till mig och mamma^^
(brorsan kom ju hem kl 5 imorse och sover än!)
Sen ville mamma iväg för att bara göra någonting så vi åkte till banken och då fick jag mitt lägg!!!
ÄNTLIGEN!
Sen åkte vi till backaplan och inne på den italienska sko outleten, där jag hitta ett par tygskor för 100 kr^^
Sen kollade vi runt efter skolböcker men det finns ju inga snygga block längre! Så jag tar det någon annan dag...
Vi hade kul och åt på burgerking mm.
Nu är jag dock jävligt trött så ska bara lägga mig ner och vila, sen ska jag och mamma se på film^^
Riktigt mys att bara göra en dag med henne :)

Hoppas ni inte har haft en otursdag idag


Jag klockan 02.17 imorse^^


Härlig frukost^^


Mina nyinköppta tygskor



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0