Happyday

Är väldigt glad idag efter all ilska^^

Imorse fick jag veta att jag har gjort Kungälv mer gay!
Hahaha visst låter det sjukt!
Fick ett mail från någon Joakim att han känner 5 kompisar som bor i kungälv, som har gått ut ur garderoben, tack vare mig^^ Han har också gjort det. Känns väldigt kul när man påvärkar folk. Bra kämpat killar :D



Idag ska jag i alla fall vara med Lina och vi ska va i stan för shopping, umgänge och prata^^

Det jag skriver här är till en som skriver en ursel blogg.
"Om ni vill polisanmäla mig så gör det då, som om jag bryr mig. Ni har ingenting att gå på för det första!
Jag har bevis som gör att ni kan få ca 3-5 års fängelse!
Kan även göra så att ni blir skyldiga 300000kr.
Jag är smart av mig och därför har jag inte lämmnat ett ända spår som kan leda till polisanmälning.
Men ni sitter och skriver kommentarer om att jag är precis som min brorsa. Hahaha, patetiska ni är^^
Så tänk om innan ni gör något fel"

Tror inte alla ni andra fattar varför jag skrev det där, men jag har fått lite kommentarer mm om att jag har gjort fel och utpekat vissa personer i min blogg. Men jag har ju inte det så...

Aja, vi släpper det^^

Nu blir det musik istället
Alexandra Burke har blivit kändis på en kort tid och här är några av hennes låtar:


Kommentarer
Postat av: Caroline (Granne)

Gubben, precis som du skriver så tar du ingen skit. Folk som håller på är bara avundsjuka och patetsiska idioter som tror att de kan få andra att må dåligt bara för att de inte har något bättre för sig!!



Du är bäst! =)

2010-08-12 @ 12:13:42
Postat av: Natalie ?

Har jag sagt att du är likadan som din jävla idiotiska, patetiska bror? Nej, det är du fan inte.

Jag skrev att jag trodde du hade lite mer hjärta än din bror. Om du nu vill släppa detta, så sluta skriv om det på din blogg? Eller du kanske vill att jag ska skriva ut om er? Och haha nej, min blogg är inte "ursel" , jag har ca 1085 läsare om dagen, så yees ..

Men aja, tkr iaf fortfarande att du har en bra blogg. Och jag menar inte något illa emot dig, så du vet. Keep going :)

2010-08-12 @ 14:24:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0