H&M höst kollektion (män)

Idag har det vart en rätt ursel dag. Många som går bakom ryggen på en. Men avundsjuka finns ju överallt^^
Och är det något jag inte tål så är det när man pratar skit och sen efteråt är lika trevlig som vanligt..
Aja, vill bara säga en till tråkig sak: Sprit är inte livet! Förstå det!

Sitter och funderar på vad jag ska göra för sak i expo.. Och så sitter jag och gör mycket annat. Snart ska jag börja med maten (tacos) och samtidigt kollar jag in kläder, chattar, läser läxor mm. Lite mycket på en gång.

H&M är en av dem bästa klädkedjorna som finns enligt mig för det är billigt och snyggt.
Går inte att gå in på H&M utan att köpa något eller få skuldkänslor över att man inte har pengar...
Men här är i alla fall höstkollektionen för herrar.
Ha det så bra<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0