Hon ser ner på mig.

Igår var jag på Ullared men mina underbara grannar^^
Jag hittade en jacka  och lite annat smått och gott.
Sen åkte vi till Kungsbacka freeport, där hittade jag mycket fina kläder men köppte dem inte (var lite dyrt)
Sen åt vi middag på Ikea, haha.
En perfekt dag med andra ord som inte häller slutade vara...
Vi åkte på kvällen ner till vattnet i sundhammar och sen hämtade vi mamma som vart på grillkväll.

Men när jag satt där i bilen på väg till Ullared så var himlen så udda. Molnen var konstiga mm.
Och jag fick en konstig känsla att min förra katt Katja, kollade ner på mig.
Jag låter hur knäpp som helst men det känndes verkligen bra.
Och sen när himlen var magsikt röd runt halv 10 på kvällen så fick jag samma känsla.
Jag tror dem som har förlorat någon tänker på detta iblan. Man undrar vart personen  är och hur den mår.
Inget konstigt alls,....

Aja, nu måste jag ut i solen, vaknade 12 idag.
Så ni får ha det underbart<3


Himlen, när vi var på väg till Ullared


Himlen kl 21.30


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0