Kenza, Hugo och Paow...

Igår åkte jag in till gbg för att se Kenza.
Snacka om att det var mycket folk!!!!
Men då kommer det 2 andra bloggkändisar, HUGO och PAOW!!
Så jag fick autografer från alla tre!!!
Sen kom Frida och då försökte vi ta lite mer kort på Kenza för Hugo och Paow hade gått.
Efter det gick vi och åt på en thailensk restaurang inne på Arkaden.
Det var väldigt gott och billigt<3
Efter det kom Joakim och då gick vi runt i stan mm.
Sen gick vi mot NRJ men när vi kom till Liseberg kändes det hopplöst att ens gå in.
Det var så mycket folk vi entren på Liseberg att dem fick öppna alla portar!
Liksom hade man gått in så skulle man ha fått stått längst bak och hur kul är det?
Plus att jag hade väska med mig och en kamera för ett antal tusen och det ville jag ju inte att någon skulle ta.
Så vi åkte spårvagn till victoriagatan och därefter gick vi in på Charlies Änglar och hade det mysigt^^
Sen åkte jag hem och somnade ju fort jag nuddade kudden.

Idag är det båtmässa här i Kornhall så jag ska gå 50 meter för att se alla båtar.
Kommer vara mycket folk här idag^^
Men ni får ha det bra och här är lite bilder:





Kenza var väldigt svår att få kort på eftersom det stod minst 70 tjejer framför mig :/
Men fick några bra foton men dem behåller jag själv^^



Frida söt som vanligt^^


Paow och Hugos autograf^^


Kenza autograf :D

Blev inga bilder på mig för jag såg förjävlig ut !!! haha^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0