långt inlägg^^

Ullared:

Mamma hade inte vart där på 30 år!
och brorsan hade aldrig vart där.
Men dem klarade hur fint som helst, och fick inte panik som lätt många får^^
Jag hittade massa prylar och lite kläder.
Vi var där över 9 timmar i alla fall^^ hahaha...
Här är några av alla dem sakerna jag köpte på Ullared.
(köppte även hårvårdsprodukter, doft, halsband och godis)




Stan:

Igår var jag i stan kl 09.30
Jag svassade omkring och kollade i varenda butik efter kläder^^
Jag gick in på weekday första gången i mitt liv.
Jag mötte på 3 "bögkassörer" i 3 olika butiker som stod och glodde när man skulle betala.
Jag provade samanlagt under dagen 67 plagg!
Sen kom Frida och då kollade vi kläder till henne för jag hade ju redan gjort hela gbg^^
Vi hittade lite kläder till henne också<3
Sen satte vi oss och åt, pasta med currykyckling^^
Sen chillade vi och hade det trevligt<3
Klicka här för att komma till Fridas blogg.


eurosko


topshop


Weekday


Maten:



 
Frida sötast i stan^^



Kommentarer
Postat av: Frida Rosqvist

Coola kläder ni hittade ! (:

2010-08-04 @ 14:52:33
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0