LÄS!!!

Harregud vilken dag!
Idag åkte jag och brorsan in till stan för att gå på Liseberg.
När vi kom till stan märkte jag att det var ju Kulturkalaset!
Det var så mycket folk att vi kunde knappt ta oss fram med buss...
När vi kom till Liseberg och gick in märkte vi att det skulle bli långa köer!
Och visst blev det så.. På Balder som vi gick till först var det 45 min kö.
Vi åkte Balder men sa att vi skulle gå ut ur Liseberg för att det var ingen ide att vara där när det är minst 40 min kö på allt...
Så vi åkte till den icke svenska marknaden, utan det var säljare från hela världen^^
Vi gick runt och kollade och hade väldigt roligt. Vi såg när 2 killar försökte göra musik genom att slå på soptunnor.
Brorsan pratade bara engelska med alla så jag fick ju också göra det^^
Efter allt det gick vi till donken för att äta^^
Vi åkte sedan till Hjalmar Brantingsplatsen för att vänta på bussen hem och medan vi väntade så gick vi till Jack And Jones och där hittade vi en hood tröja som var megasnygg! Så jag fick springa för att ta ut pengar så köppte jag 2 st.
Jag och min bror är ju trots allt tvillingar så vi kan ha likadan kläder...
Sen sprang vi till bussen.

Nu sitter jag och bloggar såklart och sen ska jag bara ta det extra lungt, har ont i benet.
Imon ska jag i alla fall följa med mamma och hämta en säng till henne och sen ska jag fortsätta måla^^
På Torsdag blir dte att vara med Lina, har inte sett henne på hela sommaren. Ska bli megakul<3
På fredag ska jag troligtvis med Stina på Liseberg :D

Aja ha det bra<3


Det var mulet när vi kom och sen blev det soligare och soligare...


Brorsan..


Me today^^





engelst godis och sylt...



Detta tyckte jag var lite ush! Tycker synd om dem kängurur som lidit...







Plättar med Nutella, mums^^


polskt




Fanns jättemycket italienskt


Tyskland hade sina rätter^^


Väldigt rolig marknad^^







love it! Men ser bättre ut på...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0