Måndag igen..

Idag började jag kl 11.40 men jag var i Kungälv typ halv 11 så jag gick till Lina och hade det roligt^^
Sen hade vi psykologi som verkligen kommer bli ett av mina favoritämnen.
Att gå ner i djupet hos sig själv/andra är verkligen intressant plus att jag har ganska mycket erfarenheter som kommer hjälpa mig till ett MVG^^

Aja, sen hade vi rast i ca 2 timmar eller var det var så då gick jag och Lina och åt på donken.
Och sen var det dags för Rörlig bild då jag, Frida, Nanna och Frida gick till västra gatan för att göra en minutfilm.
Så vi gjorde lite roliga saker där, hehe...
Väldigt kul att känna sig som en efterbliven etta igen :D

Sen när jag satt på bussen hem kom det på två killar som såg väldigt hetero ut.
Sen kom det på tre tjejer som satta sig nära dem.
Den ena tjejen som var brunhårig mm tittade väldigt mycket på den ena killen.
Sen kom det fniss mm från tjejerna och efter ett tag vänder sig ena tjejen och frågar:
"Hej, jag måste bara fråga en sak... Har du en flickvän?"
Killen tittade på henne och tittade sen på killen som satt bredvid.
Sen säger han:
"Nej jag har ingen flickvä, men detta är min pojkvän..." Och så pussade han den andra killen.
Och ni skulle sätt tjejernas blick, så betalbart!

Aja nu är jag i alla fall hemma igen och ska göra lite inlägg hade jag tänkt och göra en läxa till filmkunskapen...
Men ha det så bra<3


Filmar^^

 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0