Mycket har hänt...

Tja alla söta.
Först vill jag bara påpeka att Veckans mode kommer på söndag igen för det finns inget mer att säga än att jeans och militär stuket är det som är det enda rätta!

Idag var jag i skolan och vi fick visa runt små ettor.
Spelade sen minigolf i ösregn och det gick sååå dåligt!
Men vi var ju ärliga och försökte inte fuska som andra, host..

Sen följde Lina med mig hem. Dock hade vi absolut ingenting att göra så vi borde nog ha stannat i kungälv eller ha gått in till stan^^
Men men, regn förstör alltid det roliga...
Ska btw regna hela veckan ut :(

Imon börjar skolan med vanliga lektioner, inte ok men ska bli skönt att komma in i rutin.
Men nu ska jag sova så ni får ha det gött, puss<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0