Pic. of me

Äntligen har den riktiga skolan börjat igen och dagen började med rörlig bild (att skapa film)
Och det var väldigt roligt, dock väldigt långtråkigt^^
Sen hade vi psykologi som var väldigt roligt, kommer älska det ämnet.
Dock var jag väldigt närvös för en sak jag borde släppa men det går ju fan inte och varje gång skriker mitt hjärta så att det gör ont :/

Sen hade vi lång håltimma så jag och Lina åt på donken<3
Sen hade vi svenska och sen hade vi filmkunskap (man tittar på film och annalyserar)

Nu ska jag ta det lungt och göra mina läxor, sen ska jag se fångarna på fotet och dricka mammas sprit som var väldigt god^^

Btw, har hittat kärlek igen, me happy :D
Ha det chill<3


Looki idag^^



Fråga inte ens...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0