Praktik på MQ kanske??

Idag har jag inte gjort så mycket.
Målade klart köket i morse och sen slappa jag lite granna.
Fixade så att allt är klart imorgon mm. (skolan börjar då)
Har ansökt om praktiktjänst till MQ som jag hoppas jag får^^
Det är nämligen så att jag ska ha praktik i 4 veckor f.o.m v 37 - 41
Och jag hoppas jag kan praktisera på en klädkedja för det är ju i butiker jag trivs bäst<3
Sen har jag vart och övningskört (nej jag har inte tagit mitt körkort än. Det är för att jag har anledning till det. Anledningar ni aldrig ens skulle kunna drömma om)
Nu ska jag sätta på en film och ta det hur lugnt som helst dem sista timmarna på mitt sista sommarlov<33

Hoppas ni har haft en bra dag, kraam^^

 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0