Stan med Lina<3

Har vart en underbar dag idag^^
Åkte in vid två för att sen möta upp Lina.
Vi har inte mötts på sjukt länge och det var riktigt trevligt.
Btw hittade en jeensjacka för 600kr på JC (alla andra kostar runt 1000kr)
Vi kollade runt och Lina hitade massa med kläder som hon köppte.
Vi åt på donken och hade allmänt kul.
Btw, det kom fram en tjej till mig på Gina och frågade:
Var har du köppt dina shorts?

Jag bara blev helt paff och fick till slut ur mig Ullared.
(kom senare på att dem var från tanum)
Men hon blev lite besviken för jag antog att hon ville köpa sådana till sin pojkvän?
Aja, jag och ina hade väldigt roligt åt det...

Nu ska jag ta och se på tv och äta halstabbletter och dricka te.
Har något i halsen som inte vill upp eller ner. Som en glasbit mitt i halsen, dööjobbigt!
Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll<3



Älskar min nya Jeensjacka^^

Kommentarer
Postat av: Lina

Asså vi hade sjukt kul :D

Din jeansjacka är riktigt nice :D

den bruden va go hon xD hahaXD

Jag testa allt ja köpte och de är riktigt nice :D

tack för en bra dag :D<3

2010-08-12 @ 21:43:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0