Sticky<3 Idag äre NRJ!

Var på sticky igår och det var sjukt!
När jag och Frida kom dit så var det en megalång kö!
Sist i kön stod Annica och Mathilda så vi ställde oss med dem.
Efter 1h 10 min kom vi in!
Det betydde att vi fick betala inträde.... Det sööög!
Men vi hade väldigt roligt och dansade som jag vet inte vad.
Sen var det en väldigt söt kille där inne som pratade med mig. Jag sa att han var söt och sen var det överstökat.
Har ju faktiskt en annan at tänka på :D
Sen åkte jag, Frida, Mathilda och Annica hem. (Annica har körkort så hon körde oss, och hon var nykter)
Somnade ganska bra när jag kom hem, hahaha....

Idag ska jag i alla fall gå till stan för att se Kenza!
Efter det blire NRJ in the park<3
Massor av bra artister tycker jag. Får se om jag kan ta med mig kameran, vill ju inte att den ska gå sönder.
Och det blev typ inga bilder på sticky för jag hade föllt upp och min mobil klarade inte mörkret^^

Men ni får ha en underbar dag<3

Här är artisterna på NRJ idag<3

Erik Hassle

Erik Hassle

Kato

Kato

 

 

Lazee & Sibel

Lazee & Sibel

Million Stylez

Million Stylez

 

Rebound!

Rebound!


Rasmus Seebach

Rasmus Seebach       
Mohombi                 

Mohombi

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0