Svar på tal...

Pratade med Sofia idag när jag var i stan.
Hon undrade hur jag mådde mm^^
Sen ville hon fråga en sak som jag inte tagit upp i bloggen innan.
Jag tyckte det var en utmärkt fråga och den löd:

"Vilken är din kvinnliga förebild inom mode?"



Det finns faktiskt en som alltid klär sig så att man faller av stolen. Någon som tar på sig något och kanske inte alltid vet att hon bär mode i hög klass.
Och hon är Tanja i klassen.
Om man behöver inspiration är det bara att kolla på hennes stil och sen kan man mode för livet (typ)
Vet att det inte bara är jag som har henne som en stilikon utan där är faktiskt många. 
Men tyvär lägger jag inte upp några bilder, måste tänka på lagen "man får inte lägga upp bilder på dem som inte vill det"


Kom gärna med frågor om vad som helst för jag svarar på allt. <3 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0