Watch me burn

Hej och hå!
Idag åkte jag och familjen för att kolla in brorsans nya skola.
Det var roligt att vara i skärhamn för inne på team Sportia så hittade jag riktiga CONVERSE för 200kr!!!!!
Helt galet så jag köppte 2 par^^
Sen åkte vi till Stenungsund och kollade in torget och åt inne på eat.
Vi åkte sen vidare till marstrand för att kolla in det nya hotellet (som inte är färdigt) haha^^
Nu är jag i alla fall hemma och det finns väl inget annat ord för denna dag en "lyckat"
Hoppas ni har det bra för det har jag<3

Lite bilder och en låt som sitter fast i mitt huvud!



vädret idag^^



Gillar onyttigt^^



sååå fina^^


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-17 @ 19:12:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0