ZzzzZzzz....

Sitter och sover känns det som.
Blev väckt av en jävla fluga som surrade jättehögt och som attackerade som om det var krig på gång.
Sen att morsan städar hela lägenheten kl 07.00 på morgonen är inte ok!
Plus att Nisse hade hoppat in i duschen och sen gått in och lagt sig på mig, tack käre katt^^

Idag vet jag inte vad som händer, ska i alla fall skicka iväg ett brev till en modekedja (säger inte vilken)
Kanske dags att börja träna oxå? Känner mig ganska stel...
Men men, jag lever livet just nu och därför ska jag ta det som det kommer, händer det något roligt kommer ni få veta det^^
Ha det gött

Btw, Chad Michael Murray ligger nu 1:a på världens snyggaste kille^^
Tävlingen World most handsome man, avgörs i december.
2:a är Taylor Lautner
3:a är Robert Pattinson

Dåligt att Zac Efron ligger 5:a :/
Så nu vet ni det^^ 

Listan för världens snyggaste kvinna är ju precis som vanligt, alltid supermodellerna först.
1. Adriana Lima
2. Angelina Jolie
3. Scarlett Johansson

 Chad Michael Murray

Kommentarer
Postat av: ASIAT

Kul att du är med och tävlar om VECKANS BLOGG!

Glöm inte att kika in på söndag när jag drar en vinnare. =)



Vad har du annars gjort idag? kram!

2010-08-07 @ 16:27:55
URL: http://asiat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0