Dagens nyheter: Rullebullen döms idag....




Hej alla^^
Tänkte jag måste få kläm på det här med tidsinställda inlägg, så här är ett^^
Har vart hos tandläkaren idag men kände att jag inte hade några krafter kvar att ta mig till skolan med.
Men imon blir skolavslutning då jag kan säga hejdå till alla :)
Man vet ju inte om man blir hajmat eller sprängd pga någon självmordsmördare!
Aja... då kan jag pack idag och jag ska äntligen ta en sak i mina egna händer och skapa vänskap :D

Men jag har mycket att göra och har inte tid att sitta vid datorn så jag hoppas inlägged funkade :)
Hur som helst, puss på er
Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om det va du , om inte kan du anmäla dig till morgondagens lucka (22) redan nu i samma inlägg

kram kram :)

2010-12-21 @ 11:46:51
URL: http://liindblaads.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0