Fly som en spyfluga

tataradddadada tjii n swing tatara...

Hej alla goa glada, idag är det en stor dag!
Det är den 18 december och varför just denna dagen är så stor är för att mitt rum har aldrig vart så här stökigt innan! wuuhu, det firar vi med champagne!

Nee seriöst nu...
Idag mår jag faktiskt väldigt bra :D
Sen blire storkalas och det blir säkert hur kul som helst.
Goa släkten är där och go mat blire, kan det bli bättre??
(Den frågan svarar jag inte på)

Men imon blire att ta hand om kroppen så den är snygg tills semestern, vill ju inte komma till Egypten med öronvax tex hahaha^^ Och så blire packning imon, mycket packning!
Sen är det bara 2 dagar kvar i skolan och det ska bli kul att säga hejdå till alla, men vet ju faktiskt inte om man kommer hem från semestern levande :)
Men kommer ha fullt upp hela tiden så det blir inte så mycket här på bloggen innan semestern. Sen vet jag inte om dem har nätvärk där nere men det märker ni i så fall.
Ska även testa att göra tidsinställt inlägg så jag kan göra ett eller flera till julafton/nyår :D

Men det är faktiskt en stor dag idag, Brad pitt fyller år hahaha...
Så det hurrar vi för (not) eller lite i alla fall :)

Och ha det bra nu
traraddadara.. swing!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0