Hallå där i vintertid, nu kommer jag och gör lite glid^^

Vaknade 12 idag och jag som skulle vara i Nordstan kl 9!!!
Hahaha... aja då har jag sparat 200 kr men missade idolerna. Men det var skönt att vakna sent för vrf ska man ha någons kluddiga handstil på en skiva? Ähh och sen kommer dem ändå inte bli kända...
Nee jag tänkte därför baka idag och göra det julemysigt här hemma :)

Sen har älsklingen åkt till bryssel det fanskapet!
Och vi som har 1 månad på tidsdag :D

Men men sånt är livet antar jag.
Sen så ska jag börja packa ner sådant man lätt glömmer när man ska utomlands för det är ju bara 18 dagar kvar.
Och jag hatar att stå där sista minuten och veta att man inte har packat så det är lika bra att ha det gjort.
Men nu ska jag laga frukost eftersom jag kan svälja utan att det gör ont längre^^
Men ni får ha det görfint dådå :D


Plåtningen igår... Bilder kommer efter att vi redovisat dem^^

Kommentarer
Postat av: calle

kolla min blogg

2010-12-05 @ 10:44:40
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0