Hostan tar död på mig!

Det finns inget värre här i livet än hosta, asså jag tror jag spränger lungorna snart, helt sanslöst!
Men mår i alla fall bättre, men skola, nee det blire först på måndag igen.
Och jag kan ju säga att jag har tappat otroligt mycket i vikt, inte ok!
Men på semestern då ska jag bli rund och fet :D

Men lycka står sig att finnas, även i det mörkaste stunder bara man... färgar håret^^
Haha det har jag gjort idag nu när jag fick sådan energiii :)
Somnade dock ståendes när jag väntade och vaknade upp med svart hår, fint :(
Men det finns inget att göra åt saken, bara att vänta och duscha mycket :)
Men nu vill nisse in så får la hämta honom, haregött :D


Man ser inte så mycket och jag vill inte visa mitt ansikte eftersom mina ögon är svullna :/

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Färgen ser nice ut juuh. :)

2010-12-16 @ 14:14:14
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0