I´m back ^^

Jävlar, pulsen slår och hjärtat dunkar.
Party hela natten var det ja och jag hade grymt roligt med bästaste vänner <3
Dock fick jag ju inte dricka men sen gav jag upp och tog en drink som smakade isglass!!!
Svingooood :D
Sen dans så att värk i hela kroppen har bildats...
Och btw utslängning, spyor, arga samtal, kyssar, snygga killar, goda drinkar, mycket folk, mycket samtal..
Så kan man väl sammanfatta sticky igår^^
Sen åt vi på donken och sen kom mamma och hämtade oss.
Vi somnade 4!!! hahaha sen upp kl halv 8 :)

Sitter i skolan nu och har haft redovisning som gick bra :)
Ska sen hem och sova sönder!


Hahaha^^ aja nu ska jag sova inombords <3

Kommentarer
Postat av: calle

snygga killar!!!??

2010-12-11 @ 08:34:51
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0