I´m back!

Inte så mycket inlägg?
Här kommer orsakerna...

I lördagskväll blev jag verkligen jättesjuk, pang bara sådär..
Det gjorde att jag fick 40,6 grader feber på söndagen och jag kunde inte röra mig eller göra någonting. Under kvällen på söndagen börjar mina halsmandlar växa och när jag ligger vaken hela natten så känner jag hur dem växer och växer. Jag fick väldigt svårt att andas. På måndagen så satt mina mandlar ihop och jag kunde inte dricka, svälja. Jag hade då inte ätit heller på 38 timmar! Jag stack ett sugrör under mandlarna så jag kunde andas. Jag var jättetrött och jag trodde jag skulle dö. Men eftersom jag inte svalde så började dem gå ner i storlek och eftersom jag var vaken hela natten igen så kunde jag på tisdagsmorgonen proppa i mig tabletter jag har haft sen innan då jag har haft likadant symptom. Dem började gå ner ganska mycket och jag kunde för en gång skulle äta en soppa. Då hade jag vart hungrig i ca 50 timmar! Febern hade dock gått över och jag började känna mig normal. Men jag hade fortfarande svårt med att sova. Så inatt sov jag ca 8 timmar och det var riktigt skönt. Nu idag har jag vart hos vårdcentralen och tatt ut tabletter. Ingen alkohol eller läsk får tas under denna långa period :( Det betyder att jag inte får dricka när nanna fyller 18 :(
Men den 23 dec får jag dricka igen, wuuhu^^
Men har inte bloggat heller för att det har vart så dålig teckning nu när det har snöat och det är det fortfarande...
Men värst av allt är att färjan har slutat gå och är avstängd så jag vet inte hur jag ska ta mig till skolan :/

Sen fick jag världens finaste rivsår av min katt när vi lekte med en leksaksmus och asså det svider som fan säger jag bara!

Men nu ska jag sova igen och imon blire att sova ut och på fredag blire plåtning i studio :)
Lilla jag ska stå som modell som vanligt ;)
Men ha det gött dådå.. btw, lite bilder på vädret just nu kan jag ju visa, eller i alla fall 1 bild och 1 på min "skada" :D


Is på älven och grunt som bara den, därför kan inte färjan åka :(


mjaau......scraaaaaatch!



 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0