Jag i robinson??

Nu kan man ju söka om att vara med i nästa robinson!
Och jag funderar verkligen på att göra det, men kruxet är att jag vet bara inte när det ska spelas in :/
Hade man spelat in robinson den 20 juni hade det vart grymt^^

Och ni tror säkert jag inte kan ha någon chans i robinson, men jag vet att jag kan vinna :)
Jag är en tävlingsmänniska till den högsta graden.
Jag kan ta avstånd från nära och kära utan att känna sorg
Jag kan klara mig utan mat i veckor
Jag tål värmen grymt bra
Jag är en bra medmänniska
Jag kan lura allt och alla
Jag kan köra ett spel som kan ta mig långt!

Så jag skulle faktiskt klara mig bra och jag har krafter :)
Plus att det skulle vara en kul grej ^^

Sista ansökningsdagen är den 14 fabruari 2011 och jag har god tid på mig att tänka.
Men ska höra med dem på tv4 och om det blir till sommaren och avslutas innan augusti så självklart kommer jag söka :D


En underbar tanke ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Förra gången spelade de in i slutet av maj och under juni, har jag för mig. Så maybe. :)

2010-12-26 @ 18:34:20
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0