Jag ska göra kaos av någon

Hejsan svejsan^^

Sitter här nu och andas ut eftersom vi flyttat ut saker från huset idag, puh
Det var joibbigt och imon är det samma visa :(
Men imon blir det lucia movie night, looove<3

Btw Alexandra och Andrea i klassen har blivit smått kända pga sina äckliga gubbar^^
Nu menar jag att dem ritar väldigt roligt  och könsorgan är något av en speciallitet ;)
Och häromdagen så ritade Alexandra några i klassen och jag tänkte visa hur jag blev...
Dock så var det inget för snuskigt på dem porträtten men jag gillade min figur haha^^

Sen så blev det en naturbild idag över vattnet :D
Jättefint ute jue<3
Men ha det gött dådå


Alexandra i farten^^


haha


jag hahaha^^


sen en fin naturbild :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0