jättesjuk

Jag är jätteledsen över hur det blev igår.
Jag kände under dagen hur min hals värkte. Det var inte så farligt så jag trodde jag kunde gå på Lucia Movie Night. Men vid 8:a tiden så började min hals göra väldigt ont...
Vid 9 så small det till. Febern ökade från 37 till 40,7 på en timme.
Jag började frysa och skaka något enormt och jag trodde jag skulle dö...
Vid 10 tiden så han jag skicka iväg sms om att jag inte kunde gå och strax efter att jag hade gjort det så fall jag ihop och började skaka som en flaggstång i Atlanten. Jag kände inget och jag trodde huvudet skulle sprängas..

Nu har jag vaknat och mår pyton.
Men jag ska dricka mycket vatten nu och se på film och sova.
Så ni får ha det bra, kram
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0